Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Saturday 14 January 2012

"Banyak Agenda Esok"


okay , act mata sebenarnya dah layu sesangat nie . tapi tekad jugak nak update blog . tadi ada pegi jenguk blog kawan yang dah lama tak tengok . dia ada tulis entry yang dia dah buat rebonding rambut . dah semestinye lah dia perempuan kan ? lepas tu dia kata dia buat rebonding rambut guna duit gaji dia kerja . fuyooo ! jeless aku tahu . dia dah guna duit gaji dia . aku bila lagi ?
biasa lah . kita orang nie baru je kerja . so , memang sakai+gayat+excited lah nak dapat gaji tuh . herm , tak pe . tunggu aku dapat gaji nanti . belanja sakan lah aku . hahaha ~
ermm , tukar topik . ada lagi ke manusia yang tak tidur nie ?
aku penat-II update blog nie . karang tak de sapa pulak nak baca malam-II nie . sebenarnya aku tak tidur sebab tengok citer MrLabuchi tadi . lepas tu tekan channel 1 , tengok Lee Chong Wei pulak lawan badminton terbuka malaysia . perghh~ aku dah la minat main badminton tuhh .
ha , lagi satu . tadi aku baca status member-II yang dok melacca , semua cakap hujan . ala~ KL hujan lah jugak . nak tidur sejuk-II malam nie . aku suka tidur sejuk-II . hujan lah , ehh ? please  . .
erm , okay lah . bubye :DD
(title langsung takde kena mengena)

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)