Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Monday 30 January 2012

Bukan Sekarang :)

haii semua . malam nie indah kan ? hehehe . act , nak citer sikit . tadi ada orang yang mintak couple dalam facebook .

honestly aku malau sangat sebab perempuan yang mintak couple .aku nie bukannye hot pun . i'm sorry sorry for her because I will not accepted her . maybe bukan sekarang masa untuk aku bercinta . not want to disappoint her okayh .


actually sekaraang nie aku lagi percayakan persahabatan . ya , persahabatan yang membuatkan hidup aku ceria . not forgetting the family relationship also make my life so wonderfull . persahabatan memang indah . we must value the friendship that have been tied .


persahabatan buat aku lebih dewasa . tapi aku tak boleh menafikan jugak yang satu hari nanti aku juga akan bercinta okayh . 


okay lah , sorry again . bubye :)

6 comments:

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)