Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Friday 15 June 2012

Macam Ada Persamaan Lah !

ASSALAMUALAIKUM

macam ada persamaan lah ! yess , serius tak tipu . aku rasa macam ada persamaan dengan dia nie . siapa dia tu ? sememangnya aku tak pernah kenal dia . baru-baru nie je baru aku suka tengok blog dia , apa yang dia cerita dalam blog dia semua aku baca *okey tipu . takde lah semua* hahaha . ape yang sama antara kami ? tak banyak pun rasanya . tapi , ada lah tiga ke pat pesamaan yang baru aku jumpa antara aku dengan dia . tapi , tak tahu lah benda tu betul ke tidak . tapi tu yang aku dapat selepas aku kaji pasal dia . kebanyakan yang aku dapat daripada blog dia sendiri .

okey , sememangnya aku tak pasti benda nie betul ke tak . aku tak tahu yang benda yang aku kaji pasal dia nie betul ke tidak .


#1 - yang nie benda pertama aku perasan . benda nie memang aku terus ketawa bila aku terbaca kat blog dia . 'aku seorang manusia yang suka ketawa , mengilai . tapi aku bukan lah pontianak yang berkeliaran pada malam jumaat' . ehh ? betul ke ape yang aku taip tu ? tah lah . aku pun lupa . hari tu dia buat ayat tu sebagai Introduction blog dia . and , bila aku terbaca je ayat tu , dalam hati aku 'ehh , ada juga orang yang sama macam aku nie -.-' spesisyang suka ketawa . secara jujurnya aku memang suka ketawa . dalam kelas , mana-mana pun kalau ada mood yang kena ketawa , aku lah yang over . haha . terus aku copy dan paste kat twitter . then , dia pun RT dan 'Ehem' . haha , aku tahu dia mesti perasan yang tu ayat dia . memang pun . hihi , sorry ye . hihi

#2 - yaa , aku ada terbaca entry dia yang bertajuk 'Ku ingin terbang ke awan biru' . ya , cita-cita dia nak jadi Flight Attendance . tapi cita-cita dia tak kesampaian sebab tak cukup ketinggian . dan aku juga sama seperti dia cita-cita nak jadi Flight Attendance sebab dulu aku fikir memang aku tak de minat nak belajar benda lain . ketinggian aku dah cukup dengan ketinggian minima seorang pramugara ialah 170cm . begitu betuahnya aku yang mempunyai ketinggian tu . dan keputusan spm mesti BM dan BI credit . yeaaah ! aku lepas juga .



 tapi malang sungguh bila dia hanya amik yang berumur 20 tahun dan ke atas . chiss ~ Patah seribu , hati ku ......... dan sekarang aku akan terus mengejar dengan cita-cita aku sebagai Medical Assistant/Pembantu Perubatan dan berusaha untuk ke Doktor . InsyaAllah . Amin ~


#3 - em , dia ada kata yang dia seorang lelaki yang obses dengan warna biru . ouhh , dia memang seorang lelaki yang berjiwa lembut . rasanya lah . bukan aku kata yang dia nie lembut macam vapok ke hape . maksud aku jiwa dia , dalaman dia . tak de lah panas baran . dia boleh cool lagi walaupun dia marah . rasanya lah . macam aku aku obses dengan warna purple . yeaaah ! purple . memang aku minat . warna yang tenang . bila aku rasa stress , aku akan pandang blog aku sendiri . purple menenangkan aku .

#4 - AKU TAK TAHU DAH ! HAHAHA ~

setakat nie , tu je lah yang aku dapat . rasanya lah . bagi aku . tak tahu lah bagi dia benda yang aku cakap pasal dia tu betul ke tak . ehh , aku dok meleweh dia , dia , dia . siapa dai erk ? okey , dia yang aku maksudkan  Abang Amirul Farhan . korang kalau nak tahu siapa dia , korang boleh lah ke blog dan twitter dia okey :) 

Blog - http://aarmirul.blogspot.com/
Twitter - AmirulFarhan   





 

 

1 comment:

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)