Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Tuesday 5 June 2012

Mohon Maaf Diatas Kesilapan Sebelum Ini

ASSALAMUALAIKUM


hei korang , ape buad ? *sambil nenari* ehehe ^_^ ehh , sapa ada baca entry aku sebelum nie ? dan siapa yang tak baca boleh baca SINI sebab entry nie berkait dengan entry sebelum nie . dah baca comment sekali bagi pendapat korang .

okay , dah baca *muka haris ketuk pintu rumah izah* ? ape pendapat korang ? hahaha , terkejut ? sakit jantung ? darah tinggi ? kencing manis ? kencing masam ? *k merapu*
actually benda tu lah yang selalu aku kena dengan warga-warga facebook tahuk . chisss ~ TIADA GUNA betul dorang nie . dan aku pun selalu terkena dengan tipu helah dorang suruh like gambar nenek dorang khawin lah , gambar kucing dorang main PSP lah . errr -.- geram aku .

itu nasib dia kena kan aku . aku yang tak de penyakit ape-ape nie . kalau dia tersalah pilih orang yang ada sakit jantung ke ape ke ? ha ? apa mau buat . wallahhualam ~

okay nak nasihat kepada si penganggu-gugat dimaam hari *gaya Dr. Fadilah Kamsah*

  • satu je nasihat nye , jangan lah buat lagi perkara nie -..- dah ada akal dan fikiran , fikir lah okay . jangan sampai batu bata hinggap kepala kau ! hahaha , *gurau sayang*
okay lah , maaf kepada yang terkena dengan entry sebelum nie . mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki . maaf zahir dan batin okay v(^_^)v

p/s : korang tolong aku LIKE status ANTI DADAH SINI . tolong okay . pertolongan korang amat lah diperlukan sekarang nie . moga Allah S.W.T dapat membalas jasa baik korang ;) Amin

 Kehidupan kita ditentukan atas usaha dan doa kita sendiri ;)

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)