Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Friday 27 April 2012

Aku Tak Tahu Apa Apa


Bismillahirahmanirahim// Huh ! Takut , hairan , pening dan macam-macam lagi lah yang terjadi kat aku . Perkara nie baru ja terjadi sebentar tadi . Bersih 3.0 . Nak kata apa erk ? Tah . Tak tahu la nak kata apa . Aku nie budak yang masih muda serta comel lagi *statement mintak kaki* . Tak boleh nak cakap apa dah . Aku bukan nya tahu sangat pun . Biarlah gambar yang menceritakan segalanya . Untuk pengetahuan semua , aku tak pergi pun . Just tadi aku on the way balik ke kampung nak tunggu bas . Dengan tidak sengaja nya .






Chinies girl yang jarang aku tengok duduk kat tempat awam.

Ini lah barisan polis yang kaku berdiri :) Maaf pak polis ^^v Cheer
Okay, itu sahaja :) Dan sekarang aku dah selamat ada dalam bas untuk balik ke kampung :)
 
Cheers ! Yooo !


2 comments:

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)