Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Friday 20 April 2012

Bosan vs Hikayatku

Err.. Okay, sekarang pukul 0201 AM. Aku duduk dalam bilik. Baring, guling-guling, menonggeng, becakap depan kipas, pandang cermin, keluar bilik round satu ruang tamu. AAaaaa! AKu buat ape nie. Okay, seriusly aku tengah bosan sekarang. Terus masuk dalam bilik dan update blog. Ahhhh!! Mula lah nie nak cerita hikayat silam. Aah! Memang pun.


Bila dah bosan macam nie mula lah aku rindu zaman sekolah dulu. Zaman aku duduk asrama. Ya aku rindu sangat! Em, rindu ape erkk? Keyh rindu nak lepak dengan semua orang kat asrama tuu. Setahun dah berlalu. Aku tipu. Baru 5 bulan aku tinggalkan asrama tu. Setelah 5 tahun aku tinggal di asrama tu. Best! Macam-macam moment yang dah tejadi kat asrama tuu. Banyak sangat!




Hehe, dari kiri Fakrul, Halim, Nazri, Azwan dan Ashraf. Rindu gila kat korang. Nie la suasana dalam bilik prep yang kadang kala sunyi sebab semua tekun belajaq. Dan adakalanya bising dengan kerenah kita macam nie:


Haha, nie lah aksi sexy kita =) Alololo, apa aku buat nie????!!!


Hai hai! Nie black aka Idris. Wehh! Main gitar kat asrama siang malam. Tak ingat dunia semuanya :)


Nie pulak Syukri. Adik dorm. Sporting gila. Best dok satu dorm dengan hang Syuk :) Dengan yang lain jugak. Azam, Iqmal, Azim, Capang, Hafiz. Awesome la korang!


Yang bajet-bajet tutup muka nie pulak....................... AKU DAN SABRI =) Alololo, bergambar dengan adik malu-malu. Rasa nak kick jee kamera time nie. Kita tak ready lagi kan dik :) Haha, 


Tuuudiia! Tersergam indah. Hahaha, ini lah asrama aku. Rasanya asrama paling mewah kot. Setiap dorm ada tandas dan tmpat mandi sendiri. Macam hotel pulak kan :) Yang aras bawah sekali tuu bilik prep. 


Yang kat atas nie pulak aku. Haha, keyh tak payah amik tahu :) Btw, puas jugak dapat cerita pagi nie. Pasal asrama yang sangat lah best. Rindu semua orang kat asrama. Terutam sesiapa yang rapat sangat dengan aku. Yang siang malam asyik sesama jee. Ada tu penah tidur satu katil. Rapat katil pun ada. Hahaha, lawak laa. I ♥ ASMKLC . Bye~

 

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)