Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Tuesday 24 April 2012

Status ke Form 6

Haii Assalamualaikum :) Sihat semua? Apa khabar & selamat hari Rabu :D Okay, aku blur dan tak tahu nak intro ape. Hahaha, em. Nak tanya sikit? Sapa batch 94 yang dah check result ke Matrikulasi? Sapa dapat? Kalau dapat tu Tahniah sangat :D Untung la dapat sambung Matrik. Aku? Er --" Aku tak apply Matrik hari tuu. Sedih, Hampa, Bengang sangat sebab masa tu dah telepas tarikh pemohonan! Ishh ! Memang sangad hampa lah time tuu. Tak pe lah. Dah lepas dah pun :D

By the way, tadi kawan aku Intan suruh check dapat ke tak sambung form 6. So, aku check la guna sms. Dan the result is ----> 

RM0.20 MOE: TAHNIAH! MUHAMAD SYAFIQ BIN MOHD RASHID Anda layak ke Ting. 6 Bawah Jurusan Kemanusiaan. Maklumat lanjut di www.moe.goe.my


Tulah dia. Alhamdulillah dapat. Tapi aku tengah tunggu UPU dan result yang lain jugak. Bukan tak mau masuk form 6 nie. Tapi tengah tunggu yang lain dulu termasuk MAKTAB!

Kalau korang nak check pun boleh jugak.
Boleh pegi ke blog nie Hakimy Zamri. Dia ada ajar cara nak semak status ke form 6 nie :)

p/s: kalau tak dapat sambung ke U tu masuk je form 6 nie. jangan mempelekehkan orang yang masuk form 6 nie. Ramai jugak pelajar yang masuk form 6 nie yang berjaya ^_^


No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)