Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Sunday 29 April 2012

Lepak Lepak Lepak !


Haloo you all ! Hye yaa ! Penat sangad :) Pagi teman umi pegi pasar beli barang dapur dan lain-lain. Lepas tu duk rumah sampai tengah hari. Duk rumah pun penat tau. Sapa kata tak penat. Hahaha ^^ . Then, petang member ajak keluar pulak lepak. So, on jee la. Lagi pun dia dah nak pegi PLKN rabu nie. Ikut kan jee la. Nanti dia dah bosan pulak duk dalam PLKN. Best lepak tadi. Tak bosan sangad pun :D Makan ice-cream, keropok. Hahaha, Macam bebudak lah pulak kan, kan ?




Ini lah orang nye yang akan ke PLKN rabu nie. Rambut panjang na! Tunggu kau nanti. Botak laa~ Lalalalalal~ ~ ~




Ha? Yang nie pulak tak kenal sapa. Dia nie suka menyebok time orang tengah bergambar. Kalau orang bergambar jee tak sah tak de muka dia nie. Hangpa kenal sapa mamat nie? Kalau kenal meh kasi tau aku sapa dia nie. Nak aku tibai dia sat. Hahahaha :')




Ha. Ini Intan. Kami lepak kat kawasan rumah dia lah :D Si kecik tuu Aisya Umaira *pakai entam spelling* Tak tahu cam na eja nama dia. Budak tuu sombong dengan aku. Aku belanja ice-cream lepas dia abis makan dia sombong balik dengan aku. Hahaha, tak senonoh punya budak. By the way, dia sangad comell :)




Hahaha, muka tak senonoh. Ada lagi mamat baju hitam tuh! Sibok jaa :D Muka bebajed cool jaa. Tapi memang sejuk pun. Hahaha :)




Hahaha ! Tuudiaa. Mamat yang aku cita tadi tuu ha. Kantoii dah. Ada sign-name. Syafiq Rashid. Aku lahh tuu. Jangan di kejii. Aku memang cam tuu. Haha, apasai tutup mulut tuu? Ada makanan sebenarnya dalam mulut tuu. Susah nak senyum. Dorang nak amik gambaq pulak. So, yang sempat hanya tutup mulut. Bahahaha ^^


Okay, apa-pa pun. Lepak ngan korang memang sangad best. Tak penah yang tak best. Walaupun kita lepak 3 orang ja tadi. Kepada Syafiq Lala byebye wehh ! Selamat ber'NATIONAL SERVICES :D Hahahaha !

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)