Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Tuesday 7 February 2012

1++ (^_^) v

Wednesday
8/2/2012

Salam pagi Rabu semua . Okay , dipagi Rabu yang hening nie (ceh ayat aku macam sastrawan sudah) nak update lah kan blog nie . Takut berhabuk pulak nanti kan . Every day mesti kena ada entry , paling tidak 1 pun jadi bah . Tak kan tak ada kot kan :)

Okay , pejam celik , pejam celik dah sebulan lebih aku berblogging . About my follower ? Oh ya , follower aku dah nak dekat 100 dah pun . Tak banyak pun lagi . Cuba tengok nie :




Ha , dah nak dekat 1++ pun . Ada hadiah ker follower ke 1++ aku nie . Tah tak tahu (^_^) .
Okay , insyaallah aku akan terus berblog sampai yang termampu . Yela , kalau tak buat ape lah buat blog nie kan . Buat bagai nak rak lagi . Hias sini , Hias sana . Tapi tak update update pun .
Okay lah , akau akan tunngu siapa follower ke 100 nanti (^_^) . Okay bubye :)

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)