Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Thursday 3 May 2012

BEN ASHAARI : MAY 2012



Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak join bloglist Abg Ben untuk bulan May nie :) Em, kanapa aku nak berada dalam bloglist? Okay sebabnya dapat lah menambahkan lagi pembaca dalam blog aku nie. Kan ramai orang tahu bolg Abg ben nie menjadi tumpuan ramai. So, ianya boleh meningkatkan lagi follower aku dan menaikankan lagi semangat aku untuk mencetuskan idea dalam dunia maya nie :) Dan kalau dapat masuk bloglist Abg Ben bulan nie sangat gembira lah sebab bulan May nie pun hari jadi aku :) Kih Kih Kih..


Pendapat tentang blog Abg Ben pulak? Okay, blog Abg Ben memang menjadi inspirasi aku untuk berblogging nie. Selain dari Blog Akak Lyssa_Secret kan? Mesti semua kenal. Tak nak citer pasal Kak Lyssa_Secret. Abg Ben memang bagus. Bukan setakat cerita tentang peribadi, malah sentiasa memberi pandangan tentang persekitaran kita. Sangat bagus ! Abg Ben TERBAIK !!


Okay aku nak mintak korang tolong vote untuk Abg Ben boleh? Senang jee. Klik link ni ,http://bit.ly/JiGSp6 dan login pada FACEBOOK .. seterusnya VOTE .. tu je .. 

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)