Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Monday 28 May 2012

Bersama Rakan

ASSALAMUALAIKUM

Ehh ehh . Aku kembali menaip :) hehe , sorry you all . tak de benda penting pun nak diupdate sebelum nie . so tak terupdate lah blog aku nie kan . and now , cari juga idea untuk gerakkan entry dalam bulan May nie . InsyaAllah :) but for today , tak penting sangat pun entry nie . just want to remind school memories sebelum masuk ke university , kolej , politeknik dan sebagainya lah kan . actually , idea nak mengupdate entry nie datang dari blog Athirah . sebab dia ada masukkan gambar-gambar yang menarik perhatian aku . although the picture tak de lah menarik sangat . but , benda yang nak disampaikan melalui gambar tu sangat lah menarik perhatian aku untuk mengimbau zaman sekolah dulu :)

nak cerita masa pergi lawatan dan khidmat masyarakat last year . err .. tarikh dia dah lupa tapi ingat bulan je . around Jun . yes Jun . first ada community service di Angkasapuri Kuala Lumpur . means kawankawan yang dari Melaka naik bas lah dari sekolah . but aku yang tinggal KL just wait je dekat KL . actually , Angkasapuri tu dekat je pun dengan rumah aku . so, aku tunngu je depan Angkasapuri tu . ehh , sementara tunggu kawan2 yang dari sekolah datang , aku tunggu Athirah dekat stesen KTM Angkasapuri . Fuhh~ lama gila ah tunggu . after Athirah arrived , aku ada lah geng tunggu pulak kawan2 yang lain dan cikgu2 depan Angkasapuri . 


bila semua dah berkumpul , kami ke studio kat Angkasapuri dengar ape tah yang dia bebelkan dan dapat pula tengok si Muzamil nyanyi -_- erk . lepas tu dapat tengok sketsa pendek dari warga Angkasapuri . best gila . pandai betul dorang bersketsa . ahh ~ malas nak citer pasal kat Angkasapuri nie . banyak yang bosan dari happy -_-


lepas tu kami bergerak ke zoo negara . best gila . antara babakbabak yang menarik :


Intan nak muntah bau tahi gajah. Athirah pula muka macam tak penah amik gambar.

 haha, kami wat hal masing-masing. best jalan dengan korang walaupun dah banyak kali pegi zoo nie :) happy

 hehe, ape aku buat tuu? comel kan aku -_- erk

and after ke zoo , kami ke The Mines . kat The Mines kami (the geng je) pergi main bowling . teramat best sangatsangat . haaa ~ 

 cer tengok huruf S. yeaah! aku menang.

masa nie aku memang tak power betul main bowling . dan sebelum-sebelum tu pun aku jarang main bowling . tapi aku boleh menang . hehehe :) tapi , memang best la lepak dengan korang . best sangat . haha , sampai kan cikgu tertunggu2 lah kita nak habiskan game nie . last pergi ke bas hantar intan dan kawan-kawan yang lain . aku pun balik dengan Athirah . naik taxi sampai stesen KTM Serdang maybe . lupa jap . er .. yekot Serdang . tambang taxi RM7 aku ingat . sebab aku yang bayar :) sampai mana tah Athirah turun dan aku turun Stesen KL Sentral dan terus balik rumah . sampai rumah call Athirah tanya dia dah selamat sampai ke belum . yela , takut doe . balik dengan anak dara orang . kang ape-ape jadi , mampos aku menjawab . dah le tu cikgu Syarifah Kahar pesan kat aku suruh jaga Athirah time balik tuu . okay , finally selamat sampai . best gila time tu . 

-the end- 

 

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)