Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Thursday 3 May 2012

Mungkinkah ini pilahan aku?


Hyepp semua :) Guling-guling, tetonggeng, telentang, ketuk dinding dan macam-macam lagi aku buat. Ahahaha, tak de la sampai cam tuu sekali kan. Tipu jee. Actually, happy jee lepas dapat keputusan yang aku layak untuk sambung study ke Pusrawi International College of Medical Sciences (PICOMS). Er, sebenarnya college nie college swasta under MAIWP. So, kalau aku tak dapat tawaran UPU/IPTA yang lain, ini lah tempat yang aku akan pergi. Em, nak tengok? Nah amik nie :




Nak tahu course ape yang aku dapat? Diploma Medical Assistant. Sangat bagus. Sebab aku memang minat medic nie :) Tapi ada satu lagi U yang aku tunggu result nya. UniKL ! Haha, malam nie dah boleh check dah 4/May/2012. UniKL pulak aku mintak course Physiotherapy dengan Radiography. Mintak sangat dapat. Kalau dapat Alhamdulillah. Tengah menunggu jee nie :D Okay lah, tuu je. Doa kan aku dapat keyh. Untuk aku buat pilihan yang mana paling terbaik untuk masa depan aku. InyaAllah ^_^



No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)