Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Monday 14 May 2012

Kembali Menaip :D

ASSLAMUALAIKUM

Ngeh Ngeh Ngeh ! Kini kembali menaip. Setelah sekian lama nye tak menaip. Omboiii. Hang buat apa Syafiq sampai tak da masa nak jenguk blog nie? Opss! Sorry reader. Bukan tak nak taip entry. Tapi tak de idea dan kekangan masa yang tak de langsung *poyo nak mampus,padahal tiap hari online mangkuk nie*. Okaylah, kan hari nie dah start menaip balik :) Jangan nengajok tau. Susahlah aku nak pujuk. Si cantik dan si kacak semua nie kan baik hati, semua mesti pemaaf kan? Hekhekhek (^_^)

Er.. Okay now aku nak citer sikit sebab apa aku malas nak taip entry. Fuhh ~ Actually baru-baru nie aku dah terguna BLOGSKIN. Err terguna? Okay, cuba untuk guna blogskin. Dan selepas wajah blog aku dah bertukar ke blogskin, memang sangat cantik. Serius cantik sangat. Tapi, lepas guna blogskin aku sangat-sangat malas nak menaip entry dan jenguk blog nie. Tak tau macam mana boleh jadi malas teramat sangat.


Tapi sekarang dah rajin balik nak menaip. Actually, macam-macam yg aku dah terlepas nak buat entry. First pasal hari lahir aku 8-May-2012 hari tu :'| sob sob sob. terlepas dah. second untuk mother's day. tapi tak pa lah. dah wish face to face. dan face to facebook :)

Okaylah, malas nak ngomong bebanyak. Lain kali menaip lagi. Hekhekhek :)

 

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)