Syafiq Rashid

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Assalamualaikum. Nama sudah tertera diatas. Currently study Medical Assistant at Pusrawi International College of Medical Sciences. InsyaAllah :) ѕтαят ωιтн вιѕмιℓℓαн. єи∂ ωιтн αℓнαм∂υℓιℓℓαн. ραтιєи¢є ωιтн ѕυвнαиαℓℓαн. ρяσмιѕє ωιтн ιиѕуααℓℓαн. уσυя ℓιfє ωιℓℓ вє вℓєѕѕє∂ ву αℓℓαн ѕωт :')

Wednesday 30 May 2012

Selamat Hari Lahir ^_^

ASSALAMUALAIKUM

Aku lahir 08/May/1994 . dan hari lahir aku pun dah lepas lah 08/May hari tu ;) sangat bersyukur dapat lagi bernafas dan menikmati ciptaan Allah yang sememangnya indah . tapi entry kali nie bukan nak cerita pasal hari lahir aku , but entry nie sangat tulus dan ikhlas ditaip untuk seorang yang aku sanyang dan aku anggap seperti adik aku sendiri :) birthday dia bukan hari nie tapi 31/May maknanya esok lah kan :) tapi aku taip entry nie dan dedicated kan dekat dia hari nie sebab biarlah aku jadi orang yang pertama mengigati then mengucapkan hari lahir kepada dia selain parents dan kakak-kakak dia :)


tadaaa !! nama dia Syukri Rahman . but mostly people yang kenal dia panggil dia Syuk . dari gambar dia yang kat atas nie rasanya mesti orang dah tahu yang behavior atau perangai dia macam mana . yes , selama aku kenal dengan dia , dia sangat-sangat periang . memang senang nak bergaul dan berkawan dengan dia . ehh ehh , before jauh merapu , for this years 31/May/2012 ialah hari lahir dia yang ke-15 .

mana aku kenal dia ? those yang tak tahu mana aku kenal dia , actually kenal dia nie masa sekolah menengah dulu . we're study at the same school and staying at the same hostel di Sek. Men. Keb. Lubuk China . Syuk juga ialah adik dorm aku dulu . kami duk dorm 6 *ohh my , rindu :')* dengan perangai dia  yang gila-gila , spotting dan macam-macam lagi lah . best dan senang bila berkawan dengan dia . kami selalu main bola sama-sama time riadah . bila ingat balik kami yang form 5 nie lagi senang berkawan dengan budak form 2 dari budak form 4 yang .... err -.- something yang menjadikan aku menyampah dengan budak form 4 bila dorang rasa macam dah bagus sangat . ahh , abaikan .


'you must believe yourself , if you can't believe yourself , people also can't believe you'

okaylah , malas nak memanjangkan entry nie . sememangnya akan membuat reader semua tertidur depan lappy dan berair liur didepan pc . kepada Syuk , selamat hari lahir , happy birthday dan selamat hari jadi . hopefully bila dah meningkat dewasa nie , perangai betambah matang , fikiran lebih kreatif dan yang penting , determined atau azam mesti lebih lah dari sebelum nie . especially tahun nie kan PMR . must more study harder . good luck for your PMR examination . 


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to Syukri Rahman
happy birthday to you.

  




 

No comments:

Post a Comment

Pot Pet Sini Sikit EH (^_^)